گزارش خبری - “برگزاری سمينار یک روزه " بازاريابي شبكه هاي اجتماعي"

گزارش خبری - “برگزاری سمینار یک روزه " بازاریابی شبکه های اجتماعی"با حضور آقای حمید سپیدنام رئیس هیأت مدیره شرکت کاسپید در ایران

۱۰ آذر ۱۳۹۳ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۰۶۲ اطلاعیه های امور دانشجویی
تعداد بازدید:۴۸۸
برگزاری سمینار یک روزه " بازاریابی شبکه های اجتماعی"با حضور آقای حمید سپیدنام رئیس هیأت مدیره شرکت کاسپید در ایران روز سه شنبه 4 آذر

برگزاری  سمینار یک روزه " بازاریابی شبکه های اجتماعی"

به همت کلینک کارآفرینی و مشاوره صنعتی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با توجه به در نظر گرفتن هدف خود مبنی بر هدایت و راهنمایی دانشجویان در مسیر ورود به دنیای کسب و کار و کارآفرینی روز سه شنبه 4 آذر سمینار یک روز ه "  بازاریابی شبکه­های اجتماعی" با حضور آقای حمید سپیدنام  رئیس هیأت مدیره شرکت کاسپید در ایران و انگلستان ومهندس بهرام فر  عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع  و همچنین جمعی از دانشجویان وعلاقه­مندان در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی صنایع برگزار گردید.  موضوعات اصلی این  سمینار بهینه سازی وب سایت، بازاریابی اینترنتی و برندسازی از طریق شبکه­های اجتماعی، تمرکز بر روی تاثیر ابزارهای آنلاین بر روی رشد اقتصاد، افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی، کارآفرینی اینترنتی و برندسازی شرکتهای داخلی براساس الگوهای موفق جهانی بود. در ابتدای برنامه، مهندس بهرام فر به شرح اهمیت حضور در شبکه های اجتماعی و لزوم بازاریابی و برندیگ در این شبکه­ها برای ارتباط مستقیم با مشتری و موفقیت در کسب و کار پرداختند و در ادامه دانشجویانی که در این ضمینه فعالیت میکنند به شرح کار خود و دلایل پیشرفت واستقبال مردم ازاین شبکه­ها از دیدگاه خود پرداختند.

در ادامه آقای حمید سپیدنام بشرح فعالیت خود در شرکت کاسپید و همچنین برندی که توسط ایشان خلق گردید (مستر تیستر) پرداختند.  بعد از پاسخ به سوالات دانشجویان درابطه با فعالیت شرکت کاسپید ایشان به ادامه توضیحات مربوط به بازاریابی شبکه­های اجتماعی پرداختند.در این همایش تبیین شد که رسانه­های اجتماعی یا در اصطلاح، بازاریابی شبکه­های اجتماعی عبارت است از مجموعه فعالیتهایی که برای افزایش بازدید سایت از طریق سایت های شبکه­های اجتماعی صورت می­پذیرد. بازاریابی شبکه­های اجتماعی پروسه ای است که در راستای تولید محتوای جذاب و جلب توجه بازدید کنندگان انجام می­شود ، بطوریکه با به اشتراک گذاری مطالب توسط هر بازدید کننده مطالب مورد نظر به طور موثری در فضای شبکه های اجتماعی و بالطبع در فضای اینترنت گسترش یافته و از این طریق اهداف مورد نظر بازاریابی شبکه های اجتماعی بدون پرداخت هزینه خاصی از طریق سایت های شبکه های اجتماعی محقق می­گردد. شبکه های اجتماعی امروزه جایگاه مناسبی در بین عموم بدست آورده و با توجه به دسترسی آسان روز به روز استقبال از این پدیده رو به افزایش می باشد. با رشد شبکه­های اجتماعی فعالیت های تجارت الکترونیک وارد مرحله جدیدی شده ، ارتباط بین بازدیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات و همچنین خریداران و فروشندگان  افزایش یافته و ارتباط بین سازمان ها و شرکتها نیز بهبود یافته و از این طریق کمپین­های بازاریابی نوینی همچون بازاریابی شبکه های اجتماعی بوجود آمده است. در پایان ضمن پاسخگویی به سوالات و مشاوره دانشجویان  علاقه­مند  به رسم سپاس، لوح تقدیری از سوی ریاست دانشکده دکتر فرشید عبدی به  آقای حمید سپیدنام اهداء گردید.