دفاعیه دانشجو : مریم امینی

۱۳ شهریور ۱۳۹۱ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۹۵۷
تعداد بازدید:۱۷۶
عنوان دفاعیه: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی(E-CRM) بر روی کیفیت و نتایج ارتباط بین مشتری و بانک با استفاده از مدل معادلات ساختاری ( SEM)‌: مطالعه موردی صنعت بانکداری با ایران.

 

اطلاعیه جلسات دفاع از پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد

 

عنوان دفاعیه: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی(E-CRM) بر روی کیفیت و نتایج ارتباط بین مشتری و بانک با استفاده از مدل معادلات ساختاری ( SEM)‌: مطالعه موردی صنعت بانکداری با ایران.

 

نام دانشجو: مریم امینی

 

استاد راهنما: آقای دکتر محمدحسین عسکری آزاد

 استاد مشاور: آقای دکتر فرشید عبدی

 

تاریخ برگزاری دفاعیه: 13/06/91 ساعت ../13 الی 30/14

مکان: سالن آمفی تاتر دانشکده مهندسی صنایع